Проблема інклюзивної освіти найбільш гостро постала у вищій школі – думка

Проблема інклюзивної освіти найбільш гостро постала у вищій школі – думка
15 Лютого 2013
Друкувати цю новину

В. Сушкевич вважає, що у системі вищої освіти зроблено найменшеНайменше заходів, спрямованих на залучення до освітнього процесу молоді з інвалідністю, було здійснено у системі вищої освіти. Про це під час круглого столу сказав голова Комітету Верховної Ради України у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів Валерій Сушкевич, повідомляє кореспондент ІА «Наголос»

«МОНмолодьспорту подало дуже оптимістичні дані. Наприклад, у документах відомства зазначено, що зараз 58 тисяч осіб охоплено інклюзивною освітою. Однак якщо дивитися на дані по областях, то цифра складається значно менша. Можлива причина – плутанина у термінах. Міністерству слід розібратися, що таке інклюзивна освіта і як її реалізовувати. Тому що поки що такого усвідомлення я поки що не бачу», – підкреслив В. Сушкевич.

Зазначимо, заступник директора департаменту вищої освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України Микола Фоменко сказав, що у 2012-2013-му навчальному році до освітнього процесу було залучено 18 тисяч 825 студентів-інвалідів. Це на понад 6 тисяч більше, ніж у 2007-му році.

«Підтримка такої молоді прописана в умовах прийому. До вишів, зокрема, поза конкурсом зараховуються інваліди 1-2 груп», – зазначив посадовець.

Також він додав, що в Україні стало більше навчальних закладів, які готують педагогів по роботі з такими дітьми. Такі освітні установи є у 13 областях України.

Додамо, за даними, оприлюдненими М. Фоменком, найбільше дітей-інвалідів у Києві (близько 3 тисяч), Харкові та Дніпропетровську (близько тисячі у кожному місті).

ІА “Наголос”

  Категорія: